Ondanks de warmte, waarbij de thermometer vandaag de 36 graden aantikte, was het vanavond een goed bezochte trainingsavond in Andel. De banen waren mooi goed gevuld met gemotiveerde sporters — precies waar we het voor doen.
Als trainers kijken we met trots naar de inzet, discipline en energie die iedereen opnieuw heeft laten zien, ondanks de zware omstandigheden. Het is mooi om te zien hoe er samen wordt gewerkt en hoe iedereen elkaar blijft motiveren richting de komende wedstrijden.
Dit alles aan de vooravond van een druk en spannend zwemweekend in Eindhoven tijdens de Netherlands Invitationals. We zijn erg benieuwd naar de mooie tijden en prestaties die we dit weekend gaan zien.
Sporters, houd morgen de warmte goed in de gaten, neem voldoende rust en zorg goed voor jezelf. We zien elkaar zaterdag weer bij de ingang van het Pieter van den Hoogenband Zwemstadion, klaar voor een mooi en sportief weekend!